sreda, 11. junij 2014

NAVAJANJE NA KAHLO ALI ODVAJANJE OD PLENIC?


Oboje, najbrž- v našem primeru pa zaenkrat bolj odvajanje od plenic.  :)

Odvajanje od plenic oz. navajanje na kahlo ali stranišče se prične natanko takrat, ko je na to otrok pripravljen. Še bolje: ko je na to pripravljen stars. Oziroma oba starša. Zakaj? Zato, ker je na začetku kar nekaj dodatnega dela in organizacije.

Nekaj dni nazaj me je obiskala prijateljica in se zgrozila, češ, zakaj ima najin otrok pri skoraj 20 mesecih še vedno plenico. Sem ji razložila, da ga misliva čez poletje odvadit od plenic (vsaj poskusiti), ampak me je tako pozitivno sprovocirala, da sem mu takoj dala dol plenico in je bil brez (bili smo zunaj).

Ta dan se je do večera enkrat polulal v gatke, drugič pa v travo (sem ga nekako nahecala).

2. dan popoldne se mi je doma 3 krat polulal na tla, potem pa sva šla ven in je enkrat zalil marjetice.

3. dan (danes:)) se ni nič polulal v gate, ampak enkrat v kopalnici na tla (ko sva šla tja z namenom lulanja), dvakrat pa zunaj na travo (tudi namensko).

Tako da sem zelo optimistična in vsakič pripravljena, da se mi zunaj pokaka. :) S seboj nosim plastenko vode, mokre robčke, 3 rezervne gatke, kratke hlače in dve vrečki (če lahko pobiram za psom, bom pa še za otrokom).

V vrtcu nisem še nič omenila, ker vem, kako je, ko ti starši rečejo, da otrok ne potrebuje več plenice, pa je potem 6 krat polulan v enem dopoldnevu. Najprej mora odvajanje osvojiti doma, nato pa šele v vrtcu (če nam uspe čez poletje, bom to omenila septembra).

Naj omenim, da J. nosi pralne plenice, kjer je občutek mokrote veliko bolj prisoten kot pri plenicah za enkratno uporabo, kjer otroci tega občutka sploh ne pridobijo.

Gremo optimistično naprej, čakajoč kakec v gatah. :))(Priznam, samo čakam na ta vele dogodek...haha).

Se bo še kdo opogumil?

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala za Vaš komentar! :)