petek, 6. junij 2014

REZANJE S ŠKARJAMI...


Včeraj se je J. malo 'merkal' pri moji babici B., takoj ga je naučila uporabljati škarje. :))
Otroku lahko kmalu, že pred drugim letom ponudimo škarje in jih bo začel uporabljati. Seveda najprej na svoj način,i nato pa je dobro, da ga naučimo pravilne drže.
Papir sem mu držala jaz (in mu ga tudi prilagajala, da mu ni preveč nagajal), stiskal pa je sam.
V papirnicah se dobijo prve škarje. To so take s fedrom, da otrok na začetku le stiska, v prvotni položaj pa gredo same. So super za začetek učenja striženja. Jaz sem kupila take, da so lahko s fedrom ali pa ne (imajo tak zati, ki se ga lahko odstrani).
Vse ostružke je zmetal v 'smeti' in s tem uril še fino motoriko. Zdržal je kar dolgo, cca. pol ure. Kali se pa tudi udeležuje vseh dejavnosti, bolj v spalnem stanju, ampak se. V naročju... :))
Lep vikend želim!







Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala za Vaš komentar! :)