ponedeljek, 24. november 2014

AMAZONIA...FILM ZA OTROKE IN ODRASLE...

 
Že večkrat sem napisala, da sem proti temu, da otroci gledajo risanke v neomejenih količinah. Na splošno mislim, da se da z otrokom kvalitetneje preživeti prosti čas, kot da se ga postavi pred televizijo ali računalnik. Do sedaj J. doma ni gledal v ekrat pol ure...
Me je pa nedavno tega presenetil film Amazonia, ki sem ga 'potegnila' iz interneta za naju z možem in takoj, ko sem ga začela gledati, sem vedela, da bo J. obnemel, ko bo videl te prizore.
So namreč tako čudoviti, da odraslemu zastane dih, da ne govorim o otrocih. J. je tako navdušen! V filmu namreč nič ne govorijo, gre izključno za posnetke iz narave (divjine?), ne vem, ali so prizori resnični, morda je kaj tudi narejeno z današnjimi vsemogočimi računalniki, ampak vsekakor je film vreden ogleda. J. oponaša živali, zraven se pogovarjava, katera je kakšna žival, ali dežuje, je tema,... ipd.
Film gledava po 10 min in vsakič, ko se stemni, izkoristim priliko in film prekinem z besedami, da je šla opica spat. Tudi on steče spat. Prisežem. Steče. V sobi ima nad posteljo list iz Ikee (super darilo). In povem mu, da tudi opica spi pod takim listom v gozdu. Navdušen je! Resnično priporočam. Po odsekih, ne vsak dan. :)
Lep večer želim!

1 komentar:

  1. Hvala za odličen predlog, smo preizkusili (no, najprej jaz, celega v kosu, hehe, potem šele otrok po delih) Res dober film, kot magnet. Vsak del zgodbe nenehno vzpodbuja vprašanja in pogovore o zakaj, kje, kam. Samo pri nas se je bolje obneslo, da ni gledal pred spanjem, ker je bil zaskrbljen, kako bo z opico. Tako da smo malo obrnili na hec ;) Odlično izhodišče za temo vreme!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za Vaš komentar! :)