sreda, 7. maj 2014

ČEVLJI GEOX. NAVADNO SRANJE. PA PARDON IZRAZU.


Moja tašča vedno pravi, da raje da malo več denarja za kvaliteten čevelj, da je pri otrocih to pomembno. Pa moram reči, da se kar strinjam. No, sploh sem vesela, glede na to, da ima J. vse čevlje (razen enih- D čevljev) 'poverbane'- hvala M. in U.
No, eni čevlji so mu spomladi res manjkali in smo jih šli družinsko kupit v Mega Outlet na Rudnik. Odločila sva se, da mu bova kupila 'ornk' čevlje.

In res. Glej ga zlomka. Zagledam čudovite, mrežaste Geox čeveljce, še malo sem se odločala za številko, pa mu seveda, gorenjka, kupila malce prevelike, da mu bojo ja še septembra prav. 38 eur. Z izjemnim znižanjem. Če verjameš v znižanja. Jaz ne.

J. jih veselo nosi skoraj 3 tedne, niti ne vsak dan, malce sem jih 'šparala'. Ko mu jih zjutraj tlačim na nogo, opazim, da spredaj odstopa guma. Malce, ampak ravno toliko, da je začetek. Mislim si, da to pa že ni ok. Sploh ne za tak denar. Če bi bli iz Hoferja, se ne bi tako sekirala, plus, da bi jih tam milijon procentno reklamirali. Ker so res fer. :) Ne, res. O tem drugič.

Peljem se na Rudnik in jih dam v reklamacijo. Izpolnem obrazec, prodajalka mi reče, da gredo k sodnemu izvedencu in da v roku 8 dni dobim odgovor.

Res sem po sms-u dobila, da so razrešili moj primer. Nič o tem, kaj in kako. (Želela sem namreč povračilo denarja).

Malo sem se obotavljala, ker res nisem ljubitelj trgovin, zato sem šla tja šele po dveh tednih, rečejo mi, da je zahteva zavrnjena, ker je napaka mehanska in da se lahko obrnem direktno na sodnega izvedenca.

Zelo sem bila besna. Res. Zelo.

Sem si mislila svoje. Šla. V mislih pa že sestavljala, kaj bom temu gospodu sodnemu izvedencu napisala v mail.

Naslednji dan hočem J. obuti čevlje in mi pašček, kjer je gor ježek, ostane v roki. Strgalo se je še tam, kjer je tista vponka, kjer gre skozi ta pašček.

Skoraj me je kap. Nesla sem jih k čevljarju (mož me je kregal, zakaj nisem šla spet nazaj v trgovino)- RES NISEM RADA V TRGOVINAH.

Čevljar pa je rekel, da je treba vsak čevelj preučit od znotraj in zunaj. Da je čevelj od znotraj sicer super in usnjen in diha ipd., ampak da zunaj pa na glavnih delih ni usnja in se zelo hitro in rado strga. Vprašala sem ga, kateri čevelj priporoča za otroke. Je rekel, da ni odvisno ne od znamke ne od cene, temveč je treba zadevo pač poznati in da bo šel on z mano. :)

Bomo videli, koliko bo stalo še to popravilo... Cela scena iz enih ubogih otroških čevljev... Groza.

 
 

4 komentarji:

  1. Ma, saj ne moreš verjet!!!! Zakaj nisi vztrajala? Se obrnila na Zvezo potrošnikov? To je nedopustno!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ko si ravno omenila Hofer, tam ne rabijo sodenega izvedenca in sploh ne rabiš razlagat zakaj nisi s čim zadovoljen, ampak ti ob predložitvi računa preprosto brez bla, bla, bla in tra, lala ... vrnejo denar. Jaz bi se na tvojem mestu obrnila na Zvezo potrošnikov.

    OdgovoriIzbriši
  3. Sama bi verjetno obrnila še vsaj na tržno inspekcijo. Hvala, ker si delila izkušnjo... se je še ena trgovina našla na mojem seznamu neresnih.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za Vaš komentar! :)