sreda, 28. maj 2014

MORAJO IMETI OTROCI VSE IGRAČE, KI JIH IMAJO V TRGOVINAH???


Sem mnenja, da otrok ne potrebuje veliko igrač za igro. Predvsem sem navdušena nad igračami, narejenimi doma, ali pa lesenimi.

J. ima kar nekaj takih igrač, danes pa sem mu v Lidlu kupila takle glasbeni komplet, ki je super. Kvaliteten, lesen. In tudi malček je bil navdušen. Jasno, nisem mu ponudila vseh naenkrat, ker ne bi vedel, kam naj gre. Počasi.

Prav tako so mi zelo všeč živali Schleich (imajo jih v Mullerju, Baby Centru in še kje, najbrž). Doma ima pujsa, konja, kravo, psa, žirafo, zebro, pač vse najljubše njemu. Tudi te mu dajem postopoma.

Skratka, raje malo in kvalitetno, poučno, kot vse kar je mogoče. Namreč otroci, ki imajo vsega preveč, se sploh ne znajo igrati in tudi zanimanje za novo igračo izgine v nekaj sekundah...




 

4 komentarji:

  1. Jaz sem istega mnenja.
    Zal je tako, da vcasih kaj prinesejo obiski, kaj podedujejo od starejši prijateljev in sirodnukov, potem so tu rojstni dnevi pa bižički v vseh službah, pa še od sorojencev in na koncu se hočeš nočeš utapljaš v bolj ali manj posrečenih igračah.

    OdgovoriIzbriši
  2. Res je. Še dobro, da imamo lahko igrače skrite tudi po predalih...;))

    OdgovoriIzbriši
  3. To lahko. Ampak je žalostno, da jih sploh ne pogrešajo in si jih sploh ne želijo. Ker glavna igrača in želja je na koncu pa le igrica na računalniku. :S

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja, ker je družba tko nastrojena in jim tega (žal) ne moremo preprečit...

    OdgovoriIzbriši

Hvala za Vaš komentar! :)