sreda, 14. maj 2014

ŠE SO POŠTENI LJUDJE NA SVETU :)))


Danes smo pred blokom v vrečki izgubili komplet ključe od stanovanja, zraven pa je bil pripet še original ključ od avta.
Kar nekaj časa sva z babico prečesavali okolico in iskali vrečko oz. gledali, kam bi jo kdo obesil, če jo je našel. Ni in ni jih bilo.
Klicala sem tasta, da mi je pripeljal rezervne in ravno v tistem, ko sediva z babico pred blokom, obe v šoku, me sreča hišnik in vpraša, če sem izgubila ključe.
Našel jih je nek gospod iz sosednjega bloka, preveril vhodni ključ in z ključem od nabiralnikov ugotovil, kam spadajo ključi. Na oglasno desko je napisal svojo številko in hišniku povedal, da je našel moje ključe. Hišnik je sicer zvonil, številke pa nima.
Gospoda sem poklicala in z veseljem in nasmeškom na obrazu mi je dal ključe (prej me je še stestiral, če sem prava lastnica- morala sem povedat znamko avta, pa najprej nisem hotla ;)). Ker pri sebi nisem imela nobenega denarja, sem mu rekla, da bo za poštenost nagrajen.
Z babico sva si oddahnili, zelo. Lahko bi mi pokradli celo stanovanje in odpeljali avto.
Hvala gospodu in hvala, da še obstajajo pošteni ljudje!! Zelo sem vesela!

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala za Vaš komentar! :)