sobota, 17. maj 2014

JE DOBER MOŽ?


Izjemnega pomena pri vzgoji je skladnost partnerjev. To še kako dobro vidim v službi, kjer otroci staršev, ki niso skladni, ne funkcionirajo prav.
Zelo pomembno se mi zdi, da se starša o določenih stvareh pri  vzgoji dogovorita že pred rojstvom otroka. Ali bosta pustila, da otrok joka? Bo otrok imel dudo? Kdo ga bo uspaval? Kdo kopal? Kakšna bo večerna rutina? Bo kasneje pri mizi lahko zganjal cirkus? Se zmišljeval pri hrani? Bo imel stekleničko?
Vsa ta vprašanja in še več se jih pokaže, ko se otrok rodi in  dobro je, da ste na njih pripravljeni. Oba morata namreč 'vlečt isto lajtngo', kot bi temu lahko rekla.

Moj mož od vsega začetka zelo spoštuje moje mnenje in prepričanja. Zato, ker ve, da imam zaradi službe o tem več izkušenj in na splošno velja, da mama bolj začuti otroka (sploh na začetku). Zelo mi je všeč, da če kdaj kaj ne ve, vpraša oz. se o tem pogovoriva. In da ne boste mislili, tudi on ima zelo dobre ideje. Sploh pa potrpežljivost, ki jo imam tudi jaz kar veliko, ampak on! On bi šel pa v meri potrpežljivosti lahko v Guinnessovo knjigo rekordov, vam povem! Zato kadar meni že malo popuščajo živci (in če je mož le doma), ga pokličem in on prevzame vajeti. :)

Pri otrocih, ki nimajo skladnih staršev se to vidi na področju koncentracije, nemira, hiperaktivnosti, ... Predvsem pa se jim vidi, da nimajo pravega reda in niso niti približno vodljivi. Težave povzročajo predvsem staršem, namreč, če pride tak otrok v avtoritativno okolje, z nijm načeloma ni večjih težav. Ker ve, kje so meje, kaj lahko in kaj je prepovedano.

Pa da ga še malo pohvalim. Ni pomembna samo skladnost pri vzgoji. Zelo važno se mi zdi tudi, da se dela doma porazdelijo na oba. Seveda nekdo raje kuha kot drug (pri nama je to mož), nekdo raje obeša perilo (jaz), nekdo raje prime za metlo in pometa (pri nas ne pometamo, samo pomivamo- da je hitreje) ipd.

Tako da odgovor na vprašanje v naslovu je definitivno en velik 'da'! Hvaležna sem mu za vso podporo, ki mi jo daje, za vsa opravila, ki jih doma dela, ki jih ni malo in nenazadnje za to, da me ima po 14 letih še vedno rad!
Hvala ti, mož, najboljši si! :))

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala za Vaš komentar! :)