četrtek, 27. november 2014

IGRA Z ZDROBOM...

Igra s hrano mi načeloma ni všeč (lačnih je danes na svetu preveč)... ampak danes sem navkljub temu J. ponudila posodo z zdrobom, ki ga imamo toliko, da ga ne bomo pojedli v naslednjih 3 letih... Uspela je! Mali je bil za mizo zelo dolgo časa.


Najprej je z leseno žličko zdrob dajal v posodo. Zanimivo, sploh ga ni zanimalo, da bi ga potipal z roko. Šele potem, po dolgem času, je poskusil, pa mu ni bilo všeč, ker je bil med dejavnostjo tako napet, da je imel vlažne roke in se mu je vse lepilo gor. :)

Kasneje sem v zgrob napisala črko, on pa se je trudil ponoviti.



Z lepilom sem na karton oblikovala črko A in številko 1, ki jo je posipal z zdrobom. Črke smo tako z različnim peskom (bolje, kot s hrano) že oblikovali v vrtcu, otroci so bili predšolski, tako da smo potem s črkami tvorili imena in besede. Šli smo se prepoznavanje črk s tipanjem (zaprte oči), prepoznavanje besed s tipanjem ipd. Ideje mislim, da sem 'ukradla' iz knjige 100 dejavnosti za učenje branja in pisanja po metodi Montessori...



 
Za konec pa sta se s prababico igrala še z lijem iz papirja in nato še s pravim. Igra je vsekakor uspela, mali je bil zadovoljen in navdušen, na koncu pa je seveda svojo pesem zapel sesalec. :)
 

 
 
Lep večer!

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala za Vaš komentar! :)