četrtek, 26. maj 2016

KAKO PRIPETI LUPINICO Z AVTOMOBILSKIM PASOM?

 
Za uvod ena anekdota.
Ko sva z možem pričakovala prvega otroka, sem ga prosila, naj gre pred porodom enkrat poskusno montirati lupinico v avto. Ni hotel, po moško, 'ah, eno lupinco bom pa že zapeu!?...Hm.
 
Ko smo se z dojenčkom odpravljali iz porodnišnice, sem imela res strašne bolečine. Komaj sem hodila, solze so mi tekle, ipd... Mož je bil seveda v totalnem šoku (predvsem zaradi mene, se mi zdi). Pa se peljemo cca. 5 min, pogledam otroka in on mene gleda! Začnem se smejat, jokat, vse v enem. Rečem možu, da otrok naju ne sme gledat, mora biti obrnjen nazaj. Pa smo se ustavili in mož je popravil lupinico. :)
 
Včeraj pred vrtcem, ko sva šla z možem po otroka, me je 'zadelo'. Spet. Na sprednjem sedežu prastarega avtomobila vidim dojenčka v lupinici (dva večja sta sedela zadaj), privezanega popolnoma narobe. Rekla sem si, čas je, da na to temo nekaj napišem, namreč, velikokrat, res prevečkrat vidim dojenčke v lupinici, ki niso pravilno privezani, da o starejših otrocih sploh ne govorim....
 
Kako privezati dojenčka v lupinici z avtomobilskim pasom?
 
1. Na sprednjem sedežu lahko lupinico vozimo le, če se v avtu da IZKLOPIT ZRAČNA BLAZINA (moj avto je prestar in te funkcije nima, zato lupinice nisem mogla voziti spredaj).
 
2. Otrok mora biti obrnjen tako, da se vozi VZVRATNO.
 
3. Otroka moramo s pasom (v lupinici) ZATEGNITI ČIM BOLJ (da gre med otroka in pas en prst).
 
4. Lupinica mora imeti ROČAJ DVIGNJEN.
 
5. Krajši del pasu, ki ga odrasli pripnemo čez pas, gre čez lupinico (nad otroškim pasom), del, ki ga imamo odrasli čez prsi, pa ZA LUPINICO (za zatič). Avtomobilski pas ZATEGNEMO, kolikor se le da.
 
6. V primeru, da imate v avtu ISOFIX bazo, težav s privezovanjem ni, pomembno je le, da je ročaj lupinice med vožnjo v pokončnem stanju.
 
 
Za boljšo ponazoritev prilagam video, poglejte si ga. Naprej od 0:40s.
 
Srečno pot!

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala za Vaš komentar! :)