petek, 24. januar 2014

STEKLENIČKA... ODVAJANJE?


Po posvetu z možem sva sklenila, da je pri J.-ovih 15 mesecih čas, da ga odvadiva od stekleničke (po kateri je sicer v začetku pil mleko v prahu, a sem mu po nasvetu zobozdravnice takoj začela dajati le vodo oz. nesladkan čaj).

Iz izkušenj iz službe (vrtca) vem, kako se otroci na določene stvari navadijo in praktično "navlečejo". Duda, ninica, steklenička, kakšna igrača...
In mi jim te stvari damo, da jim jih potem odvzamemo. Kakšna ironija je to? Mater, smo butli, si mislim. :)

J. je imel kot novorojenček dudo bolj malo v ustih, nekaj pa le. Pri 4m, ko je šel v svojo sobo, sva mu kmalu tudi dudo vzela, ker se je ponoči začel zbujati, ko mu je padla ven (o tem sem sicer že pisala, pa še enkrat na hitrco). Sklenila sva, da zato ne bova vstajala in sva mu jo vzela. Kakšen dan ali dva je bilo nekaj joka, ampak nič takega, kar ne bi prenesla midva, on pa je sploh korenjak in pol!

Sedaj, ko je bil J. bolan, je veliiiiiiiiiiiko popil po steklenički. Ima jo za zaspat, potem jo vrže stran. Pa vseeno. Zakaj bi trpeli zobje, navajenost, "navlečenost" pa se dejansko stopnjuje iz dneva v dan in vsak dan je težje otroku dotično zadevo odvzeti.
Pa sva sklenila, da je čas...

Včeraj sem ga dala spat dopoldne in mu sicer dala stekleničko, da je popil vodo, ampak sem mu jo potem takoj vzela (ni še spal). Mali je jokal skoraj pol ure. Šla sem v kopalnico, kjer je ropotal stroj, da mi je bilo lažje in ga nisem tako slišala... Spal je 2,5h. Torej, ni imel travm. ;)

Zvečer ga je dal spat mož, jokal je le 10 min. Zakon! Kako sva bila vesela! Prespal je noč, sicer se je zjutraj zbudil in jokal, ampak nehal in zaspal nazaj.

Danes dopoldne, ko sem ga dala spat brez stekleničke, je jokal 5min. Vem, da je zanj to dobro, zato bova vztrajala. Težko je poslušat jok otroka, sploh jok lastnega otroka, ampak če veš, zakaj to delaš in vztrajaš, se da in vem, da nam bo uspelo! :)

1 komentar:

  1. Vse bo ok! Lea, kar pogumno. Flaška je res problem za zobe in tudi še za marsikaj drugega ...
    To, da otroka pustiš jokat, ko je brez flaške in če jok traja recimo cca več kot 3 minute, ga greš pobožat in mu kaj nežnega poveš, ga potolažiš, da ve, da si ob njem, da ga imaš rad/a, je ok.
    Ta način je čisto soliden.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za Vaš komentar! :)