ponedeljek, 10. februar 2014

O, HAPPY DAY! :))


Ja, danes sem pa srečna. Nekaj se mi je pri J. namreč PRVIČ zgodilo.

Naš večerni obred je sledeči (praktično od prvega dne, ko sva prišla iz porodnišnice):
- kopanje/tuširanje,
- večerja,
- J. zaželi Kali lahko noč z mahanjem, atu (ali meni, če ga da on spat) da lubčka,
- molitev za lahko noč (Sveti Angel) med tem, ko ga nosim v sobo,
- pomahava angelčku na steni,
- sovi, ki je na steni,
- med tem naštevam, na koga naj vse Angel pazi (na prvem mestu je J., nato vsi sorodniki in prijatelji- poimensko),
- dam ga v spalno vrečo,
- objame miško oz. neko igračo,
- včasih je bila vmes še steklenička z vodo, sedaj ne več (:)),
- povem mu, da ga imam rada,
- zaželim mu lahko noč.

Danes, pa mi je sam od sebe pomahal, šla sem ven vsa presrečna, nič se ni pritoževal in mirno je zaspal. Malo se je še pogovarjal s seboj in to je bilo to.
Jeeeeeejjjj!!! POMAHAL MI JE!!!
O, happy day! Kot sem napisala v naslovu...:))

Lepo in mirno noč Vam želim!

p.s. slika je v živo iz spletne kamere...

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala za Vaš komentar! :)