ponedeljek, 3. februar 2014

TIRAMISU


 
Jutri pričakujem en prav poseben obisk, (ki mi ogrooomno pomeni), zato sem se lotila priprave tiramisuja brez jajc, pa še banan in pomaranč imamo v izobilju, pa sem jih kar dodala po mojem okusu. Upam, da bo obiskovalkama všeč. :)) Recept prilagam spodaj.

Naša šola in vrtec (kjer sem zaposlena) sta zaprti, zato smo lahko delavci iz oddaljenih krajev ostali doma. Moj mož je prestavil šolo v naravi, saj so razmere neprimerne... Tale narava nam je kar zagodla, čeprav se prebivalci Ljubljane (vsaj naš del) tega sploh ne zavedamo, razen tistega, kar vidimo in slišimo preko medijev. Vsem tistim, ki ste še vedno brez elektrike in po možnosti tudi vode želim, da se vsaj približno normalno stanje čim prej ponovno vzpostavi... Srečno!
 
 Za konec še en slikarski utrinek. :)


Recept za tiramisu brez jajc:
1 mascarpone
2 sladki smetani
vanili sladkor
baby piškoti
rum
kava

Spodaj položimo plast baby piškotov, jih prelijemo s kavo (jaz dam brezkofeinsko, da lahko žlico peciva sproba tudi J.). Sledi polovica mase (zmešamo mascarpone in 2 stepeni sladki smetani, vanili sladkor in malce ruma), ponovno plast baby piškotov in druga polovica mase. Jaz sem vmes položila na polovico še babane in na drugo pomaranče in posula s cimetom vmes, na vrhu pa koščke čokolade. MMMMMMM....:))

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala za Vaš komentar! :)