sreda, 9. april 2014

KNJIŽNICA...


Pisala sem že, da sem strastna bralka. No, očitno je to (zaenkrat) po meni povzel tudi mali J. Izjemno rad gleda knjige, trenutno ga najbolj navdušujejo živali, zunaj pa traktorji, motorji, bagerji, tovornjaki, da o avtih ne izgubljam besed.
 
 

Kar vsak teden (kdaj tudi večkrat) se odpraviva v knjižnico. Do sedaj je lepo počakal v vozičku, da sem jaz na hitro izbrala nekaj knjig zame (včasih tudi kakšno za moža, če mi je prišla pod roke), kartonke za J., kakšno slikanico (zgodbo), pa cd-je z otroško glasbo.
 

 
 
Danes sva imela pravi izlet v knjižnico. Dala sem ga ven (ko sem že nabrala knjige zase), pa sva skupaj 'izbirala' knjige zanj. Iskala sem predvsem motive, naštete zgoraj. Doma imamo že od prejšnjič kar nekaj kartonk z živalmi, tako da sem se posvetila iskanju motornih vozil. :) J. je pravi fant, prav zanimivo! :)




Na poti domov pa sva videla še čudovito drevo, ki cveti! Ko bi le vedela, kaj je. Nisem ravno naravoslovka... :)



Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala za Vaš komentar! :)