sreda, 23. april 2014

ODVAJANJE OD STEKLENIČKE 2. IN ZIMSKA ROBA...



Vzgojiteljica pa taka, ane? Spet sva pri odvajanju od flaše (z možem, namreč). Zele, rada rečem (namesto kletvic)- doma in v vrtcu.

Torej, o odvajanju od stekleničke, flaše, sem že pisala. In je kar uspelo. Potem pa je prišla vročina in bogi revček, mucek, mici, vse možne ljubkovalnice pridejo na vrsto ob takem momentu (hehe),  je seveda ponoči, ko se je s skoraj 39 vročine zbudil, dobil flašo. Kakopak. No, ampak, ko je ozdravel, je še vedno hotel flašo. In se začel spet zbujati ponoči. Zele, Vam povem.

In sva z možem pred dvema dnevoma spet sklenila pakt, da je dovolj. Dovolj ponovnega vstajanja, saj nimamo novorojenčka doma, ha!
J. je ponoči 1h jokal in se matral in imel sesalno krizico. Prvič sem šla k njemu jaz in ga pomirila, čim sem zaprla vrata, jok. Potem je šel mož še dvakrat in mali se je vdal, ker je videl, da misliva resno. Voda po skodelici, ni stekleničke.

Največji hec je pa naslednja noč. NI SE VEČ ZBUDIL PONOČI IN VESELO SPAL DO JUTRA. Če to ni prefrigano malo bitje. No, vsi so, jaz to še kako vem, ampak da je pa tudi najin...Kdo bi si mislil! :)))

p.s. Ste že (šele, kot jaz) oprali zimsko robo in jo pripravili na novo sezono, ki bo prav kmalu tu? :)
Mi imamo celo zbirko ročno štrikanih kap in rokavic- te na sliki niso vse. Zahvala gre moji super babici B. Roži. Hvala!! :))



2 komentarja:

Hvala za Vaš komentar! :)