petek, 28. marec 2014

BESEDNI 'ZAKLAD' PRI SKORAJ LETU IN POL...IN SUPER OBISK.

J. je kar zgovoren deček. Moja babica pravi, da je hiter. Meni pa se ne zdi nič posebnega, nekje v povprečju.

Kaj pove in kako izgovori:

Žoga- 'ota'
Voda- 'oda'
Ajs- 'ajs'
Hvala- 'uvava'
Ara- 'a(r)a' :)
Prosim- ploska
Ata- 'ata'
Mama- 'mama'
Krava- 'kava'
Auva- 'aua'
Kali- 'kaji'
Kakal- 'kaka'
Zajec- 'ajec'
Ja-'ja'
Ne- 'ne' (še ne loči med pomenom besed ja in ne)
Pes- 'vou vou'
Raca- 'gaga'
Jedel bi- 'ama' :)
Kdo je to?- 'dojeto'
Banana- 'nana'
Ura- 'ua'
Tik tak- 'tiiita'
Zdaj- 'daj'
Najbrž sem kakšno izpustila, a se morda naknadno še spomnim...

Danes sem bila na super obisku. Moja prijateljica je rodila 3. otročka, z enako začetnico kot J. :)
Kakšen lep občutek je bilo v rokah držati otročka, še ne starega en teden...:)) Neprecenljivo! Hvala za vabilo!

Tole je pa naš J., star približno en teden. :)




Na sliki zgoraj, moja babica (J. prababica Roža), legenda moja.
Lep vikend!!


Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala za Vaš komentar! :)