torek, 4. marec 2014

PA KJE SO VSI OTROCI???


Sedaj, ob moževi službeni odsotnosti, smo mi trije (Kali, J. in jaz), sami, samcati. No, imamo veliko zelo lušnih obiskov, ampak smo brez ata. :)
In, že včeraj in danes sva bila z malčkom veliiiiiiiiiiiko na našem igrišču pred blokom. Opazila sem, da je igrišče prazno. V teh dveh dneh vsa bila tam vsaj 3h ali še več in koliko otrok mislite, da sva srečala? Niti enega!?! Sprašujem se, kje so vsi otroci?
No, ker mi ne zdržimo prav veliko časa doma in ker sem mnenja, da mora biti otrok čim več na zdravem (tudi ljubljanskem) zraku, smo veliko zunaj in J. je kar nekajkrat sam priplezal do tobogana, se lepo usedel in spustil dol, pretipal je skoraj vse kamenčke, ki jih imamo na igrišču, s palico risal po njih, se vozil s čebelo (poganjalcem), predvsem pa sva imela čistilno akcijo (ne po moji ideji) Očistimo otroško igrišče. Prav vsako smet mi je namreč dal v roko in morala sem jo nesti v smeti (saj bi jo sam, pa so previsoko- zaenkrat). :)))







 


 
 
Vem, da bo treba steno prepleskati.... :))

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala za Vaš komentar! :)