sreda, 5. marec 2014

OGLEDALO, MOJCA POKRAJCULJA IN IGRA S SLIKAMI V PICASI...:))

 
Idejo z ogledalom sem 'sunila' na super blogu Žogice in kravate. Že nekaj časa nazaj je mož ogledalo prilepil na nek odvečni del lesa (selotejp mi še ni uspelo dati stran), ampak J. ob prvem stiku ni pokazal prav velikega navdušenja. No, očitno je malo odrasel, namreč danes je bil ob njem izredno navdušen! Koliko opravka si je naredil z njim. Najprej se je notri opazoval, hodil po njem, se plazil, kobacal... Nato sem mu dala kocke in jih je opazoval, premikal, kasneje začel z njimi razbijati po ogledalu, saj bolj ropota, kot če to dela po tleh. Na koncu sem mu na ogledalo postavila pručko. Kako je kukal skozi luknjo! Pravo veselje ga je bilo opazovati!!










Za lahko noč sem mu prebrala knjigo Mojca Pokrajculja in zdržal je do konca. Juhej, bravo J.! Kakšno besedo sem izpustila, da ni bilo vse skupaj predolgo in je uspelo! Pospravil jo je, nato pa odšel spat. Super dan je za nami! Še eno noč, pa pride ata domov! Jupiiiii!! :))

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala za Vaš komentar! :)