nedelja, 23. marec 2014

SKORAJ PENA ZA BRITJE... NA OGLEDALU IN POVSOD DRUGOD :))


Danes je en tak poseben, deževen dan. Pa smo bili bolj doma. No, vsaj jaz. Dopoldne sta se mali in mož potepala po svoje, jaz berem eno čudovito knjigo Kamor te vodi srce. Mi je zelo všeč.
Popoldne pa sta šla malo v dež, malo pa smo se igrali doma.
Že nekaj časa nazaj sem možu kupila peno za britje, z namenom, da jo J. ponudim enkrat za igro, pa je mož opazil, da ni pena, ampak gel. Pa sem zato do danes odlašala. Ko pa je bil tak deževen dan, sva pred kopanjem vseeno poskusila in bilo je vseeno učinkovito! :) Mali je užival v packanju... Seveda jo je tudi poskusil. Samo enkrat. :))
Nato je maširal direktno v banjo (danes je bilo na vrsti generalno kopanje)...

Lep teden Vam želim!









Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala za Vaš komentar! :)