sreda, 26. marec 2014

KAJ ME RES RAZJEZI? ALI RAZŽALOSTI?


Po naravi sem kar temperamentna, morda po porodu malo manj in bolj umirjena. V vožnji z avtom odločna (včasih morda preveč), hitra, a varna. Seveda ga kdaj tudi pobiksam, ampak, zaenkrat, hvala Bogu, še ni bilo nič resnega, kar bi se mi zgodilo na cesti.
Kar me pa res razjezi, pa so telefoni v avtih. V rokah voznikov. Pri ušesu, ali le tipajoč v roki. Groza! Vsak drugi ga ima. Ko se oziram okoli, ko stojim na semaforju, redki so taki, ki ga tako ali drugače ne uporabljajo. Praktično vsak drugi.
Ali te ljudje nimajo nobene odgovornosti v prvi meri do drugih, da ne govorim do sebe in soljudi v avtu? Ne pomislijo na to, da ima praktično vsak drugi avto v notranjosti otroški sedež (dva, tri), po možnosti poln? Da je ženska za volanom lahko noseča? Da je morda v nasproti vozečem avtu že invalid? Pa zadaj pes?

Vse to me razjezi in naredi žalostno.

Sama praktično nikoli telefona ne uporabljam med vožnjo. Če že moram klicati, natipkam pri semaforju (posledično spregledam zeleno luč, kar tudi ni ok, ni pa nevarno), govorim po zvočniku, telefon pa imam na nogah.

Prosim, vsi tisti, ki to delate med vožnjo, dajte ta čas, ki ga namenite telefonu, raje namenite dotikanju (objemanju?) moža, žene ali otrok, boste videli, kakšen lep učinek bo to imelo na Vas in Vašo družino. Malo heca za konec, ampak v bistvu je pripomba kar na mestu, kaj menite? :)

Varno vožnjo želim.
Lahko noč.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala za Vaš komentar! :)