ponedeljek, 10. marec 2014

TABOR

Danes popoldne sva se z J. malo potepala. Z mojo nekdanjo varovanko, sedaj ji lahko rečem kar prijateljica B., sva se dobili na Taboru, na vadišču zunaj. Pa sva eno ali dve rekli. J. je preizkusil od plezanja na klop, mizo, v peskovnik, na hlode, ki so namenjeni poskakovanju, do tega, da je šel v ograjen park, kjer je mreža strgana in si strgal bundo (zele!)... Super je bilo, le malo preveč mraz! Zato sva se kmalu odpravili v notranjost, kjer se še danes počutim zelo domače! To je praktično moj drugi dom. Koliko dni in ur sem preživela v tej čudoviti športni dvorani! Kolikokrat sem bila kregana! Koliko lumparij sem tam naredila vaditeljem! :))) Potem pa sem jaz kregala punce, ki so delale traparije... Izjemno lepi spomini, J. pa se je malo zletal v prazni telovadnici... Super je bilo! Vredno ponovnega obiska in to kmalu! :))

http://www.sportnodrustvo-tabor.si/index.html

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala za Vaš komentar! :)